Pepsodent White Now

Som jag tidigare nämnt så är jag med i en kampanj eftersom jag är en Buzzador. Att vara en buzzador är roligt och intressant. Man har chans att komma med i kampanjer och få prova på produkter som man sedan ska berätta om för sin omgivning. Bli medlem du också? Tryck här.

I kampanjen jag är med i nu fick jag hem Pepsodent White Now samt en tandborste. Jag fick även 15 små varuprover. Tandkrämen ger vitare tänder på bara en borstning tack vare blue covarine - ett blått pigment som döljer det gula på tänderna och skapar en omedelbar whitening-effekt. Tandkrämen ger även gradvis vitare tänder.

Vad tycker jag då om denna produkt nu när jag har testat den ett tag? Jag tycker faktiskt att den är bättre än Colgate som jag alltid använde mig av förut. Man känner sig fräsch efter att ha borstat med den och jag upplever tänderna vitare. Enda nackdelen jag har att säga om denna tandkräm är att det är skruvkork - det är ett litet minus. Men i övrigt är den väldigt bra, och jag lär fortsätta köpa denna framöver!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej Sofia!



Min pappa dog i en hastig och oförberedd hjärtinfarkt. Han blev bara 47 år gammal så han blev absolut inte gammal.



Hur har det gått för dig i dina möten? Är de avslutade nu?



Kramar Jessica

2011-05-15 @ 22:41:20
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0