Förvirrad?

Goddag yxskaft! Jobbade ikväll, och kände mig väldigt off hela kvällen. När det närmade sig slutet av kvällen skulle jag låsa in alla nycklar utom en, jag hade tre stycken just då. Gick tillbaka och dolade på lite, och sedan insåg jag att jag hade ju två nycklar. Nåväl, tänkte inte mer på det utan gick bort med ännu en nyckel. Sen insåg jag att klockan var borta, så sprang runt och letade den lite. Efter ett tag gick det upp ett ljus, det måste ju varit så att jag låste in en nyckel och klockan när jag trodde att jag låste in två nycklar? Mycket riktigt..

Något fel är det ju på mig, jag cyklade till och från jobbet idag, bara för att..? Jag orkade inte sitta på bussen, orkade inte människor. Jag som egentligen inte rör på mig i onödan.



Kommentarer
Postat av: mami

Ibland så behöver man helt enkelt "egentid" i sin egen glasbubbla... där är det ganska skönt att vara och få sortera allt... vad som ska sparas och vad som ska raderas...Fast det är klart, det är nog inte bästa stället att hamna i den när man jobbar;)

Puss hjärtat <3

2011-05-30 @ 22:09:13
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0