Ett år till!

Det blev en lång dag igår trots allt, jag som egentligen inte hade någonting planerat för hela dagen. Roger var förbi här och åt middag, då lämnade han bil här och jag sa att jag kunde hämta honom efter krogen om jag var vaken. Det blev även en promenad med Charlotte, som blev rätt lång. Det var inte ens jobbigt att gå och tiden gick snabbt, dock hade jag ont i mina trampdynor i efterhand ;)
Jag kände mig rätt pigg när jag kom hem och tänkte att jag väntar till 02.10 och kollar om Roger hör av sig och vill ha skjuts hem. Han hade inte hört av sig och jag blev tvärtrött så bytte om till pyjamas. Hann bara lägga mig innan han skrev att jag kunde hämta han, så det var bara att stiga upp igen! Men det gick ju som bra ändå =)

Nu ska jag ta och stiga upp alldeles strax, måste städa innan det kommer hit folk ikväll - det ser hemskt ut!! Ikväll ska vi leka dancingqueens (även Thomas är en dancingqueen, och inget annat), och jag är taggad till tusen! :D

Sen kom jag på att det är en sak jag glömt berätta för er:
"Vi kommer att stanna här minst ett år till, trodde jag meddelat dig det...sorry men nu vet du det i alla fall. Vi är ju som du redan vet nöjda med vår hyresgäst så du får gärna bo kvar ett år till."
A.k.a. jag kommer att få hyra min kusins lägenhet under hela min studietid! Vilken lättnad :)

Tack för din kommentar anonym:
Anonym om Topmodels?:
Du är sååå oerhört vacker


Mamma tyckte att jag skulle visa fler bilder från gårdagens photoshot här på bloggen så, här har ni två åtminstone ;)


Kommentarer
Postat av: mami

Min vackra prinsessa =)

Vet inte hur vi bar oss åt att få 4 st otroligt vackra döttrar?!

Måste ha varit bra gener någonstans ;)

Älskar dig innerligt.

Tack för att du ringde, du är ju inte lätt att få tag på! Saknar dig, men huvudsaken är att du mår bra!

Puss hjärtat <3

2011-05-21 @ 15:39:08
URL: http://annasdrom.blogg.se/
Postat av: Fotograf Viktoria Wigenstam

Skönt med klart boende :)

Kanske skulle fotat lite nån gång i sommar utomhus? :)

2011-05-25 @ 21:35:36
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0