Snabb uppdatering

I söndags blev jag inskolad på ett nytt jobb - som personlig assistent. Det känns faktiskt som ett väldigt roligt arbete, det är bara synd att jag inte har så mycket tid över att jobba så mycket just nu. Det är så hektiskt under praktiken att hinna allt man ska göra ändå.

Igår var det Feffo cup igen. Vårat lag var bäst, fast råkade komma sist ändå. Ääh, roligt var det så jag klagar absolut inte. Beachvolley är verkligen en rolig sport! 

Nu har jag varit duktig i två dagar. Bakat och fixar inför imorgon då jag har drop in födelsedagsfika här hos mig. Även städat. Dock är det inte bara jag som varit duktig. Idag fick jag hjälp av Billy, tack för det!
Så imorgon blir det en lång dag, börjar kl 7 och sen är det full fart hela dagen.

Ihelgen åker jag hem till skogen, jag längtar! Ringde farmor idag och hon blev så lycklig över att jag ringde till henne, och över att jag skulle hem, så hon nästan grät i andra sidan luren! Extrapappa Hans skrev att "Ja vi ses, kan knappt bärga oss." Dessutom har även Fia och Pär skrivit att de längtar tills jag kommer hem. Det är som kul att vara efterlängtad.

Hörni, tack för all positiv respons här på bloggen! Jag blir lika glad varje gång. Då känns det värt för mig att skriva av fler anledningar än att det ger mycket för mig.

"Va imponerad jag blev av dig, vilken skötsam kvinna du är..."


Helt otroligt, de rörde vid varandra utan att tjockisen morrade på Dexter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0