Sjuksköterskepatrullen

Idag hade jag praktik med en sjuksköterska i sköterskepatrullen. Det var en väldigt trevlig kväll må jag säga, det var ett intressant arbete. Nästan så att jag skulle kunna tänka mig att arbeta så, dock inte det första man gör. Det är väldigt mycket ansvar och man är väldigt självständigt arbete.

Har suttit och kollat igenom min blogg sedan juli 2010, när allting hände. I början skrev jag inte ens blogg, ibland la jag in någon låt men inte mer än så. Sedan började jag ibland nämna någonting men fortfarande inte. Har lagt till alla inlägg jag lyckades hitta som handlar om det under "min resa" nu. Förut var jag väldigt försiktig med vad jag skrev, men nu har jag märkt att succesivt blir det mer och mer öppet.

Hittade även lite roligt från våran spelkväll under nollningen:

Kommentar 1 (när vi spelade alias):
Jag: "Slalom!"
Thomas: "Att...?"
Jag: "Slalomera!!"

Kommentar 2:
Recy: "Jag betalar med kakor i natura!"

Kommentar 3:
Sofia: "Strök du sånt där över musen?"
Jag: "Nej bara över pinnen."
Kommentar 4:
Thomas: "Motsatsen mot vitt?"
Jag och Sofia samtidigt: "RÖTT!!.. Vin?"


Kommentarer
Postat av: malin

haha visst, säg bara till! ;) Mja det är inte det enklaste kanske, men övning ger ju färdighet :D

2011-03-18 @ 11:00:34
URL: http://malingrankvist.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0