Mardrömmar

Natten kantades av mardrömmar. Jag vaknade och obehagskänslan var påtaglig. När jag lyckades somna om drömde jag i princip samma sak. Det fanns aldrig någonting jag kunde göra i drömmen, men jag var lugn och sansad hela tiden. Jag var inte riktigt rädd när jag vaknade som jag tidigare varit, utan det var mest obehagligt. Därför valde jag att ta sovmorgon. Sitter och samlar kraft att gå till skolan nu strax.


Som många vet har jag meste killkompisar, och trivs faktiskt bra med det. Men som jag skrev till Sofia B häromdagen: "Det är roligt att vara med dig och lätt att prata med, trots att du är tjej." ;)

Kommentarer
Postat av: mami

Ett bra tecken... med din natt...

Du vet att du har förmågan!

Du är ju ganska söt som Zelda också, kanske ett

bra val att du tog på dig en hjältes klädsel.

DU är ju en Zelda!!!

Älskar dig <3

2011-03-01 @ 11:55:56
URL: http://annasdrom.blogg.se/
Postat av: camilla

Ah vikken cool dräckt hon ha!! :D

2011-03-01 @ 17:56:44
URL: http://gargnesarn.blogg.se/
Postat av: mami

ang min liknelse om kortleken; jo, jag tyckte den blev bra. Att lära sig inte förbanna det vi har utan lära oss anpassa efter livets spel, men fullkraft, men först lära sig att läsa av vilken om det är; Pass eller spel!

Jag är glad och stolt över dig!

DU har ingen skyldighet att INTE berätta DIN upplevelse för den är DIN och bara din...

Jag hoppas du snart är mogen att göra det, det skulle var den stora dörren ut i frihet!

Älskar dig hjärtat<3

2011-03-01 @ 20:31:18
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0