Ny kissebäbis!

Nu har caesar varit här sedan onsdagkväll, och jag tror faktiskt att han och Dexter börjat bli kompisar nu. Förhoppningsvis blir de ännu bättre med tiden.


Faschinerande hur liten man kan vara! Han är inte mycket större än min sko när han kurar ihop sig.



Han är riktigt mysig kisse, kommer säkerligen bli lite "krävande" när han blir stor. Han gillar att bli klappad, även kliad på magen vilket Dexter inte alls gillar. Han spinner högt för att vara så liten. Han ligger gärna på magen. Han kan ibland skrika lite när han vill ha uppmärksamhet. Men jag gillar honom skarpt! Han är så söt, och så social. Och man får klappa honom hur man vill, lyfta honom.

Första dagarna har Dexter meste varit bitter, avundsjuk! Men idag ser jag att de har kommit en brytpunkt, så nu blir det bara bättre.

Två yngsta småsystrarna är här, det är mysigt att ha dem här trots att jag meste jobbar. Har ont i knäna på grund av allt jobb som varit ett tag. Jag trivs åtminstone på jobbet, och jag börjar få grepp om rutiner och sådant som annars tar sådan tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0