Kuktus Di Amore

Nu är inte gamlingarna längre här och det känns faktiskt helt rätt. Dexter är mer den kisse som han är i Järvträsk nu när de inte är här, han är mycket bättre! Idag var vi även ut ett tag, nästan en timme. Det var länge sedan jag hade ut honom i kopplet, han tyckte att det var mycket spännande och lite läskigt.

Desto plattare mot marken man ligger desto tryggare är det?

Ikväll har jag först varit på grillning med tjejerna, varav vi for på inflyttningsfest. Vi hade gjort en godiskaktus som vi döpte till Kuktus Di Amore. Dessutom rimmade vi ihop en liten dikt, jag tycker som att det är roligt att rimma!

Grattis Emil, du som fyller år
Vi hoppas att ni båda en underbar kväll får
En inflyttningskaktus ni får av oss
Kanske den hjälper att släppa loss
Gränsöverskridande sambos ni nu må vara
Nu slipper ni att torrjucka bara
För att slippa massa klet där bak
Får ni även varsin sak
Vilken storlek ni har vi ej vet
Kanske grande till emil som har skägg á la get
Kvar till Tommy är då thin
Han får sjunga "Emil, du är min!"
Ta en godis eller ha en skön stund
Så länge ni gör det innan John Blund


Kvällen avslutades med lite beachvolley, men ack vad mycket mygg det var.. Nu ska jag lägga mig och sova så jag orkar med morgondagen, då ska jag vara barnvakt åt pappas sötungar!


Mysfrukost på balkongen :]

Kommentarer
Postat av: anna e

Vad var presenten?

Kul att få surra en stund.

Blev ju lite hastigt avslut, blev tvungen att duscha Alva. Hon hade säkert 100st knott som sugit sig fast under magen och ljumskarna... stackarn...

Älskar dig <3

2011-06-12 @ 12:22:10
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0