Orgie?!

Sms från Recy:
3 blondiner som prata om oss igår på olle's: "Den där gruppen måste ha orgie!? Killar som hånglar med varandra och sen dansar dirty med tjejerna, killen med hatten måste vara bi eftersom han kladdar på alla och tjejerna som flänger runt och dansar dirty."

Vi hade verkligen fantastiskt trevligt igår. Dagen började med att jag, Henke, Viktor, Christian och Alex var till Bettnesand - spelade beachvolley och badade i havet. Jag både doppade mig och badade ett bra tag, mer än vad jag gjort på flera år kan jag ju säga. Var lagom stolt över mig själv må jag ju medge! Därefter hemåt och göra i ordning tacos. Folket droppade in strax därefter och sedan hade vi en väldigt trevlig kväll. Tjollrade på som vanligt, sjöng lite singstar.
Utgången blev på Olles eftersom att det var så lång kö till andra ställen. I början satt vi och tog det lugnt, men det blev som bäst när vi började dansa. Var med helt rätt gäng, så det var sådär galet roligt. Fast det såg ju tydligen lite vulgärt ut, enligt de där 3 blondinerna Recy skrev och berättade om nu på morgonkvisten!

Tack alla som gjorde denna dag så fantastisk!


Caesar ville följa med till stranden!


Hmm..  Caesar ska då inte lära sig dricka öl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0