Närhet

Pigg nu, det är jag inte med tanke på att jag kom i säng först halv4 inatt. Huvudet börjar kännas rätt tungt när man är vaken till den tiden när man jobbat från 6.45 den dagen. Men det var en väldigt trevlig kväll må jag säga. Träffade två vänner som jag inte träffat på väldigt länge. Började med tjejmys med en tjej som jag hoppas jag får upp kontakten med! Och en killkompis som jag träffar ungefär en gång i halvåret, men det alltid är lika trevlig och fascinerande att träffa honom varje gång. Tur jag hade bil så jag lätt kunde ta mig mellan Carlshem och Tomterna (Sävar).
Anledningen att jag har Thomas bil nu är för att jag ska fara med några ut till Bettnesand och spela lite beachvolley och så nu, kommer bli mycket trevligt tror jag. Sedan hem och svida om innan folk kommer hit och äter tacos och sedan blir det utgång.

Jag har ofta fått frågan: "Vad tycker du om mest?" Killar som frågar denna fråga undrar nog utifrån en sexuell aspekt, och jag brukar säga "Jag vet inte." Men igår svarade jag någonting annat, för jag insåg att det är sant: "Närhet."

Kommentarer
Postat av: mami

"mammas flicka" är du nog trots allt... för det är det allra viktigaste för mig också. Var ju så med er också när ni växte upp... fanns inget mysigare än att ligga och mysa och prata och fnissa och dela "livet" med varandra... Jag förstår att det är den kvaliten du saknar allra mest <3 men det kommer... Älskar dig <3

2011-07-30 @ 22:13:29
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0