Det går bra nu!

En kort uppdatering är på sin plats känns det som. Efter min eldning känns det faktiskt bättre, även om det är att jag inbillar mig att det är bättre så lever jag åtminstone på den illusionen. Eller så kanske det var precis det som behövdes, få ur sig alla tankar och nu är det verkligen över på riktigt. Dessutom har det gått ett år nu.

Jobbet går bra, jag trivs väldigt bra på Samvården och med personalen.

Well, det går bra nu =)

Nej nu ska jag dra ner på stan och hänga med lite vänner!


Jag och Lisa när vi var ut för någon helg sedan! ;*

Kommentarer
Postat av: anna eklund

Jag tror det du gjorde inte bara var symboliskt viktigt utan fysiskt,psykiskt och mental ett bra avslut. Nu är det ur ditt system, allt är bara som om du läst det i en bok... en svag minnesbild...



Så gå vidare nu, men GLÄDJE =) Älskar dig <3

2011-07-17 @ 09:49:42
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0