Alla får ligga

En enhetlig jury har beslutat att belöna 12 fantastiska motiveringar.  Om ditt namn är nedan kontakta [email protected] med adress och vilken motivering du hade så skickar hon en signerad bok till dig.

Ytterligare 8 böcker kommer att slumpas ut, men med så bra motiveringarna ville vi belöna två extra.

 

Lycka till nu i sommar allihopa, och ha det så skoj med era nya kunskaper. :-)

 

// Team Fexeus

 

 

Annie Nilsson

Okej, det känns lite utlämnat att skriva sin motivering på din logg. Men vad gör man inte för boken?

Jag älskar att läsa. Jag älskar att ligga, och jag älskar dig. Därmed tror jag att det skulle vara otroligt fascinerande att

läsa en bok om att få ligga, skriven av självaste Henrik Fexeus. Den här boken skulle få en speciell plats i min bokhylla. Och sen skadar det ju inte att bli en mästare på att få med sig någon hem heller...

 

Daniel Ström

Motivering:

Aldrig mer ska man behöva tigga,

om att man borde få ligga.

Jag hoppas därför att denna token

vinner den excellenta boken.

 

Evelina Johansson

Kommunikation och psykologi har intresserat mig i ett par år nu, och jag har lärt mig en hel del tack vare bland annat Henrik, trots mitt stora intresse har jag inte riktigt lärt mig förförelsekonsten och det som står i Alla får ligga, så att få den skulle ge mig mer kunskap om kommunikation, men också en spark i baken att börja träffa annat folk, för det skulle jag behöva.

 

Gabriella Finnborg

Motivering: Henrik - vi har valt din bok "Alla får ligga" som nästa bok i vår bokklubb. Men nästa träff är inte förrän i augusti och boken är redan slut. Hur ska jag stå ut.... Tanden är blodad, vill ha mer... kan du inte vara med på vår nästa träff? Om inte, så hoppas jag åtminstone på ett signerat ex mot att vi delar med oss av alla i boklubbens recensioner här på din vägg :-)

 

Maria de la Motte

En gång blev jag upplurad på scen av Henrik, han ställde en massa konstiga frågor och luskade ut en sak.... jag har inte riktigt kunna släppa det där, hur gjorde han egentligen?... Om jag får läsa Henriks bok, kanske jag kan komma ett steg närmare att förstå hur han egentligen gjorde.. OCH använda det för att bättre förstå mig på andra.. :)

 

Johanna And

Motivering: Många skulle vinna på att jag vann boken! :) Henrik Fexeus vet hur man påverkar andra och förmedlar säkert goda trix i "Alla får ligga". Är dessa så bra som jag tror och boken hamnar i händerna på en lurig person så kommer många hjärtan brista i sommar. Jag är en ärlig person och skulle vara helt öppen med att jag ligger runt om jag nu blir en av de lyckliga vinnarna till boken, haha! ;)))

 

Sofia Eklund

‎"Alla får ligga" har hjälpt för min del

Ja, det har faktiskt aldrig gått fel

En vän och jag gick ut och testa

Vi lyckades utan att festa

En upptagen killes nummer jag till och med fick

Trots att det faktiskt inte längre än så gick

Boken handlar inte endast om en snuskig sekvens

Utan även om verbal & social kompetens

Som är viktig i alla sammanhang

Trots att Henrik nu gått över till talang

 

Monika Lenander

Om jag inte vinner din bok "Alla får ligga" så kommer jag att köpa den för att jag tycker att du är en av Sveriges bästa föreläsare och jag är nyfiken på den!

 

Benjamin Lidé

Varför ljust ja vill ha din bok?

 

Jo de är för att ja har ingen aning What so ever hur man gör

Jag är snygg "kom ja fram till efter att många tjejer raggar på mig...och för dom säger de" men vad ja ska göra i de tillfället... bara gudarna vet

Så därför vill ja läsa din bok

 

Jessica Falk

Jag har nog inte läst en bok på över 10 år, men den där boken skulle jag vilja ligga och läsa =)

 

Agnetha Flodström

Jag har bara "legat" 3ggr. på 10år!! Tycker det svaret säger tillräckligt !

 

Anton Davidsson

När ”jag är rik” ej längre fungerar,

vid bardiskens trånga miljö,

så tvivlar och funderar

jag på om det för mig är kört.

 

Så var finns denna bibel,

Som ska verka som ett under

Och som rensar alla tvivel,

På att man ska få dela heta stunder.

 

:D

 

 



Jag är nöjd! Henrik Fexeus är ju typ min idol ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0