Feffo cup osv

I måndags kom Viktor hit på besök. Det var hur länge sen som helst, och det kändes! Så det var riktigt trevligt. Vi åt tacos, pratade massor, spelade kinaschack och ansiktsmaskade varandra.
Viktors kommentar när han smetade ansiktsmask på mig:
"Vad stora mina fingrar känns i ditt ansikte."
HAHA!


I övrigt ska Viktor flytta hit till Umeå snart, så jag har äntligen hittat mig någon som vill börja umemodellen med mig! Ni vet det där jag berättade om i slutet av november. En ideel förening, där man kan få stå framför/bakom kameran, styla osv. Man behöver inte ha någon tidigare erfarenhet utan ska bara ha intresse. Och det har både jag och Viktor, så att det blir nog att börja det. Tisdagkvällar! Lovely ;)

Igår var det rätt fullt upp, men roligt var det. Först skola som hela dagen. Sen for jag ner på stan, åt middag med Feffo vartefter det blev dags för IKSU och Feffo cup! Visserligen förlorade mitt lag, men det var grymt roligt ändå!

Mitt lag!

Jag var stark?

Efter Feffo cup for jag till Thomas där jag fick massage i säkert 45 minuter! Han är diplomerad massör och har ett massagebord. Det var HELT underbart måste jag erkänna! Sen gjorde vi varma mackor i ugnen med svampstuvning och drack te. Myspys!

Blev sent inatt, lyckades inte somna förrän just före kl 4, sen vaknade jag kl 8. Kan väl säga att jag är lagom trött nu. Speciellt med tanke på att jag och Sofia suttit med vårat grupparbete på skolan i ca 7 timmar idag! Vi blev då någorlunda färdiga också, eller vi säger att vi är färdiga. Är väl inte jätte bra arbete, men det duger faktiskt.
Dagen har då kantats med mycket skratt och tjoller mellan allt vettigt vi faktiskt också lyckats göra. 

Så nu sitter jag i sängen, för om jag lägger mig ner tror jag att jag skulle däcka rätt snabbt. Känner mig heller inte jätte motiverad att göra någonting ikväll. Men ett tag till ska man väl kunna hålla sig vaken. I vanliga fall brukar det ju vara enkelt att fördriva tid framför datorn så det ska väl förhoppningsvis gå nu också.

Sista dagarna har jag inte orkat klä mig riktigt anständigt utan kört på myspys!

Kommentarer
Postat av: Idah

Hihi vad snäll du är :) .. Vad sa Robin förresten ang. lördag? :))

2011-01-05 @ 23:01:27
URL: http://idahperman.blogg.se/
Postat av: Thomas

oj vilken reklam du gör för mig i bloggen ;) Men de var jätte skoj den kvällen gumms :D alltid skönt p psykbryta med dig! ;) Och nu vet du iaf att jag kan göra svampstuvning utan att kolla i böcker också :D

2011-01-06 @ 02:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0