The back-up plan

Okej, jag somnade inte till filmen alls som jag hade tänkt. Förstår inte varför jag alltid blir pigg på kvällarna så här. Filmen, the back-up plan, var en typisk tjejfilm, romantisk komedi, med förutsägbart slut. Ibland gillar jag att se såna filmer. När allt bara är så romantiskt fint, visserligen lite ups and downs men slutar alltid lyckligt. I filmerna är det alltid så fint. Boy meets girl, girl meets boy. Det är romantiska dejter, det är överraskningar, det är enkelt och fint, alldeles underbart. Klandra mig inte för att också vilja ha det!



Det märks verkligen att såna här filmer är riktade mot tjejer. För det är alltid en snygg kille som blir helt förtrollad av en tjej. Det är han som uppvaktar henne, ser henne som det underbaraste i hela världen. Det är han som är den alla tjejer vill ha. Kliché, men som sagt, ibland är det precis vad man vill se.

Kommentarer
Postat av: fia

Haha, laddade ner den filmen idag, ska nog se den imorn!:)

2011-01-11 @ 01:28:48
Postat av: Johan

Du borde joina teaterkursen med mig! :) Det kan bli jätteroligt!

2011-01-12 @ 01:27:14
URL: http://johanofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0