Moussaka

Igår blev en heldag det också. Blev 4 timmars beachvolleyspelande, riktigt bra gick det igår också! Ååh, det är så roligt! Sen for jag, Henke, Marcus och "Jon-E" hem till mig och lagade mat, eller var väl framför allt Henke som stod för matlagningen duktig som han är - Moussaka bjöd han på. Aldrig tidigare ätit det vad jag vet, och det var verkligen sjukt gott. Kött och potatis! ;) Sen blev det lite kortspelande. Först Chicago, Henke fick fyrtal och nollade mig. Jag började fundera om min tur att få fyrtal alla gånger vi spelar skulle hålla i sig, men jag behövde ju inte ens tvivla för fyrtal det fick jag ;) Sen spelade vi hjärter, ni vet det där som finns på datorn? Jag tycker faktiskt att det är riktigt roligt att spela det på riktigt.

Idag har vi haft föreläsningar från morgonen. Nu ska jag snart börja föra över bilder osv till Externa hårddisken, funderar nämligen starkt på att köpa mig en dator imorgon. Jag har ju egentligen råd, fast jag är ju en sån som inte slösar pengar på någonting stort utan istället köper allt på tradera eller rea. Så jag känner att efter allt jag varit med om, allt jag har jobbat, så förtjänar jag väl ändå att unna mig någonting. Nog för att den här datorn fungerar men..
Sen ska jag packa ihop lite ingredienser, ta mitt pick och pack och bege mig till Thomas. Vi ska äta tacos och sen börja baka inför lördag. Vi får väl se hur långt vi hinner :)


Inte ofta tjockisen tycker att det är okej att Dexter ligger sådär nära!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hjärter är ju jätteroligt att spela för hand! Lite synd att man måste vara fyra när man är typ två & ½ hemma som kan tänka sig spela... haha



Längtar extremt mycket nu till sportlovet' Är ju hur härligt och roligt som helst att vara hos dig, med dig!



Älskar och saknar dig <3

2011-01-18 @ 18:05:26
URL: http://erikaaeklund.blogg.se/
Postat av: mami

Kanske de saknade Dexter så mycket när han for ifrån dem sist, att det är därför de accepterar honom mer nu :)

Älskar dig!

2011-01-18 @ 19:34:03
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0