Jobb x2

Det blev jobb idag 8.30-16 och imorgon 12-21.15. Känns bra att börja året med lite jobb, så man vet att man får nå pengar nästa månad också :) Må då säga att det är så grymt skönt att ta en powernap under lunchen, även fastän det blir bara ungefär 20min man hinner sova eftersom att man ska äta också.

Min mamma har gjort en tatuering! Say what? Tyckte att det var väldigt otippat. Och hon tyckte inte att det gjorde ont heller. Tatuering är väl någonting de flesta har funderat på, så även jag. Men jag vet varken vad eller var, men ack vad kul det skulle vara att ha en. Speciellt nu när mamma sa att det inte ens gjorde ont ;)
På tal om mamma.. När jag var hem så sa hon att det är så kul att jag berättar så mycket för henne. Men jag tycker inte alls att det är konstigt, jag ser det som en självklarhet. Just när hon sa det pratade vi om killar. Jag tyckte att jag säger ju inte att jag är kär i någon för det är jag inte, utan bara allmänt om killar som jag träffar/skulle kunna träffa osv. Hon tyckte att det var just det hon menade, att jag berättar allt! Och det är väl i och för sig sant. Jag gillar att prata med folk, så även mamma. Henne har man ju alltid haft tillit för :)

Kommentarer
Postat av: mami

Det är det bästa jobb jag gjort med er... att jag alltid pratat om mina känslor med er, så ni lärt er att det är okej!!!

Det känns stort och inte en självklarhet att ens barn berättar. Din farmor uppskattar det enormt mycket eftersom hon aldrig haft någon dotter och du berättar så mycket för henne med!

Jag älskar er så mycket, alla mina barn. Ni har olika rum i mitt hjärta, lika stora, men de ser olika ut, just för att ni är så olika.

Anpassade rum för att ni ska känna er välkommen i mitt hjärta!

puss!

Ps. jag har ju alltid sagt; man ska aldrig säga ALDRIG. Tatueringen har jag funderat på i flera år och ritat upp i många varianter, men så för 3 nätter sen så kom den bara som jag ville ha den ;) Ds.

Ska du göra någon ska du åka till samma som mig,

in-ger tillit <3

2011-01-07 @ 14:32:06
URL: http://annasdrom.blogg.se/
Postat av: Andreas

Jobba en lördag, nice! Då får du spara en tanke till oss som ska jobba hela den långa mörka helgnatten, he he! =)

2011-01-07 @ 23:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0