Finsittning

Ikväll har det som sagt varit finsittning, sjukt kul åtminstone början av kvällen. Vi studsade runt och jag var helt slut. Men sen blev det helt plötsligt jätte dålig musik, men det  var ändå trevligt. Nu sitter jag hos Thomas, vi är några stycken som precis ätit hämtmat från Max.

Jag och Thomas höll ett fint tal under sittningen också:

T: Nu vill vi hylla en grupp
S: Som ofta kommer i samlad trupp
T: Ett riktigt härligt och skönt gäng
S: Som delat allt utom säng... T: Eller?
T: En fru med barn har man skaffat sig
S: Trots att du gick och gifte om dig
T: Äktenskapspapper ville hon ju inte skriva på
S: Ja det är ju därför du har två!!
T: Ja ja, nu slutar vi prata om det här
nu övergår vi till dem våra hjärtan bär
S: Ja nu vill vi minnas och blicka tillbaka
som den gången vi var hos mig och bakade pepparkaka
T: Ja där skapades ett hjärta som hänger i ditt fönster
S: Och även lussebullar i kukmönster
T: Och våra söner har vi uppfostrat till riktigt karlar
S: Fastän vissa inte på sms svarar
T: Men dom bjuder ju oss på mat ibland
S: Ja men du är bara glad att du slipper min kattsand
T: Trots att nolleperioden ett tag varit slut
S: Har ni ändå med oss stått ut
T: Grupp nr 2 vi kommer alltid er att minnas
S: Och vi kommer fortsätta för er att finnas
T: Vi talar från våra hjärtan om det vi känner
S: Tack för allt grupp 2, ni är våra vänner
T & S: SKÅL!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Ja vad ska man säga...det blir inte tightare än sådär gumman :D

2011-01-15 @ 11:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0