Städa

Aah, precis startat femte och sista tvättmaskinen. Ska fortsätta dammtorka lite slarvigt det som är kvar. Har försökt få bort lite lurv ur soffan med en blöt trasa, det är så sjukt mycket! Väldigt behövligt att städa också, är ju som inte gjort på typ.. två veckor? En ergonomisk arbetsställning verkar inte ha upprättats med tanke på hur det känns i ryggen och nacken för tillfället.

Igår kändes det som bra när jag gick och la mig. Blev visserligen bara 5 timmars sömn men det var för att jobbet kallade. Men jag somnade rätt snabbt när jag la mig, och jag kände mig rätt glad :)

Well, back to work. Det kan tänkte skriva var ett citat som min moster la ut som jag gillade:

Det kom ett meddelande med:
Det är omöjligt, sa tvivlet
Det är farligt, sa rädslan
Det är onödigt, sa förnuftet
......Prova ändå.....viskade hjärtat.......♥


Honey Curry, Min älskling Curry ;]

Kommentarer
Postat av: Thomas

Honey, Honey...your Curry is yours only ;)

2011-02-20 @ 19:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0