Önskelista

Tiden går så fruktansvärt snabbt, snart fyller jag år. Visserligen är 21 år ingen speciell ålder, men man måste väl få ha en önskelista ändå? ;)

* Bäddmadrass till sängen. Även om det är min kusins säng. Madrassen som är nu är alldeles för hård! Kanske egentligen skulle vara värt att investera i själv, så att man får sova gott. Men man är ju rätt snål.

Sängen jag har nu är 180x200. Jag tror att madrassen jag har hemma i Järvträsk är 5 cm tjock (mamma får rätta mig om jag har fel?), och den är perfekt!

* Sällskapsspel - Ex. Nya När då då, Bluff och kanske Pictionary?


Nåväl det blev ingen lång önskelista, men det är väl inte så jätte mycket jag egentligen vill ha just nu, förutom sånt man alltid vill ha - kläder, smink, smycken ;)

Och för er som inte vet när jag fyller år, 1 april! Ja jag vet, jag är ett aprilskämt.

Det är lite roligt. Jag har ändå bott i Umeå rätt länge nu, drygt ett och ett halvt år, och jag säger fortfarande hem till Järvträsk. Ibland när någon frågar "när ska du hem?" så tänker jag direkt till Järvträsk. I övrigt säger jag ofta hem till lägenheten eller tillbaka till mig. Järvträsk kommer alltid att vara hem för mig, så enkelt är det bara!

Kommentarer
Postat av: camilla

När då då? de spele e kul men halv svårt särskillt när de kommer fotboll/hockey frågor.

2011-02-23 @ 08:06:31
URL: http://gargnesarn.blogg.se/
Postat av: lisa

oj, jag tror vi inte ha badat våra katter någon gång i huvudtaget, inte mer än då Simon drog ner en katt i badkaret när han själv badade ;)

fick lära mig nåt nytt med andra ord :)

2011-02-23 @ 17:22:31
URL: http://mrslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0