Despicable me

Igårkväll hade vi filmkväll hemma hos mig. Det var länge sen jag var på en filmkväll, brukar oftast spela spel och inte se film. Men det var faktiskt riktigt mysigt må jag säga. Vi såg Despicable me, en animerad film som faktiskt var riktigt bra!

Idag hade vi skola 1,5 timme, sen var jag hem och gjorde en skoluppgift som gick snabbt att göra. Efter det somnade jag, och sov typ 2 timmar. Och jag sov inte ens lite inatt som jag brukar kunna göra, utan sov drygt 9 timmar! Jag kanske har lite sömn att ta igen egentligen? Men nu är jag pigg och alert :)

Jobbar ikväll, men sen har jag inget mer jobb planerat förrän om typ två veckor. Fast det ändras ju ofta snabbt. Måste ju passa på att jobba nu när jag har tid, sen har vi ju praktik i 10 veckor och då kommer det bli rätt ont om tid.

Imorgon verkar det som att det först blir att fara på Omega med några stycken - gratis tacobuffe är aldrig fel. Och sen spelkväll hos pappa Anders. Jag håller då tummarna att det blir så :)

Kommentarer
Postat av: m

<3

2011-02-04 @ 09:58:45
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0