Långa naglar

Idag har jag varit på stan och gjort min efterlängtade nagelförlängning, och jag är så nöjd! Dock kostar det ju rätt mycket, så nu har jag spanat lite på tradera efter att köpa eget set och lära mig göra allt själv. Nåväl, det blir väl ett senare bekymmer.


Annars har vi skrivit på C-uppsatsen idag, och ikväll var jag på julbord som humana bjöd på (personlig assistent). Det var inte lika gott som det var på garage, men det var bra och framför allt väldigt trevligt!
Nu samlar jag bara kraft för att förflytta mig till sängen, men det går segt ;p

I övrigt är det fixat nu så jag tar mig hem till Järvträsk och sedan tillbaka till Umeå. Jag får smita tidigare från skolan på tisdag och lifta med en Järvträsk-tjej som ska hemåt då. Sedan tillbaka blir nog på juldagen (och jag hoppas jag får jobb då!) med farmors/föräldrarnas bil. Syster Erika tog ju körkortet idag så hon tar tillbaka bilen hem (GRATTIS BTW!). Så det har löst sig på bästa möjliga sätt vilket känns väldigt bra. Hade varit så jobbigt att släpa grabbarna, julklappar och packning på en buss/tåg. Så nu är jag nöjd ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0