Julen är nu över

Det känns som det är hög tid att uppdatera bloggen nu faktiskt. Var hemma i Järvträsk 20-25 december, sedan hade jag privat chaufför av syster Erika som nyligen klarat körkortet vartefter hon och syster Christina stannade till 27 december.
Det var väldigt trevligt att vara hemma i Järvträsk lite, och lagom länge också, hann inte bli less men det var ändå skönt att komma tillbaka till Umeå. Under hemmavistelsen blev det en hel del spel som vanligt. Varje natt hade jag åtminstone en hund och två katter i sängen, fantastiskt mysigt! En natt även mamma (i en 120's säng!). Trångt och mysigt.

Jag fick åtminstone rymmas någorlunda.



Julafton var på många sätt väldigt lik många andra jular. Kyrkan, julbord, Kalle, tomta genom byn, hem och öppna julklappar och spela spel med familjen.
Jag fick väldigt mycket klappar, och mycket trevligt, bl.a. Snö-armband av älskade Edlunds, matta, mahjong, trosor med tryck "I'm sexy and you know it" och "I don't wanna wake up", troll, presentkort, lite pengar, smink, spel :)


Har hunnit en sväng på mellandagrean med systrarna, köpte mig faktiskt ett par rosa byxor, kors i taket! Men jag är less att alltid ha samma stil på allt jag äger, så vill förnya lite. 
Imorgon blir det återigen en sväng på stan med Henke, se om man kan fynda någonting mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0