"In the middle of difficulty lies opportunity."

Har mest slappat ihelgen så har inte så mycket spännande att berätta egentligen. Sett 10 avsnitt av the lying game på mindre än 2 dygn, så det är väl egentligen det jag har gjort?
I fredags efter jobbet kom Viktor och Henke hit och vi satt bara och pratade tills timmen var sen. Efter 4 timmars sömn var det dags för beachvolley och sedan sprangs det runt på stan hela dagen. Jag hade sjukt ont i fötterna när dagen var till ända, och tröttheten var ett faktum. Tog en powernap och såg sedan serier resten av kvällen.
Idag sov jag på tok för länge, så har precis ätit lite mat och känner mig inte särskilt trött. Ska fortsätta smutta på min julmust som jag traskade iväg och shoppade på Ica Berghem och börja slå in lite julklappar.
Och Dexter försvann ett tag ihelgen, hittade honom efter ett tag:



"In the middle of difficulty lies opportunity."
Being Erica, S01E01.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0