Tillbaka!

Hej och välkomna tillbaka, och jag må väl välkomna även mig själv tillbaka. Som vissa av er märkt och ifrågasatt har min blogg varit borta ett tag, inte någonting jag stod för att orsaka. Någon tyckte väl inte om det jag skrev och anmälde det till blogg.se, men de hittade inget fel, inget förtal.
Det jag skriver på min blogg är inte för att snacka skit på något sätt, det är för att berätta min historia - vilket jag vet många som blivit styrkta av att läsa. Jag berättar mitt liv, min upplevelse av hur allting var, hur allting är. Det är inget fel med det, jag hänger inte ut någon som på något sätt kan anses som kränkande.

Jag må erkänna att när den var borta kändes det som en stor del av mig försvann, även om det "bara" är en blogg på internet. Men det är så mycket tid jag lagt ner på denna, så mycket av mig själv. Det känns väldigt bra att den är tillbaka.

Jag är hemma i Järvträsk nu, vilket känns väldigt skönt. För länge blir jag rastlös av att vara bara hemma, men ett tag är det väldigt trevligt.
Igår var jag i Arvidsjaur och träffade Bond, första gången på 1,5år! Vi sprang runt i olika affärer i ungefär 4 timmar, och jag köpte egentligen ingenting till mig själv utan gjorde bara ärenden åt resten av familjen. När jag kom hem på kvällen kom jag på att jag glömde att köpa det enda jag skulle köpa till MIG - en tavelram - så att jag kan göra ett bildcollage över mitt liv, mina vänner. Men det löser sig, mamma och pappa ska köpa den imorgon när de åker upp, sen gäller det bara att jag ska lyckas frakta till Umeå.

Jag har hunnit äta hallon och när det inte regnar någon dag ska jag plocka och lagra i min frys i Umeå igen. Vi har varit hos farmor och kvällsfika och det kändes som man gick tillbaka i tiden och återigen var liten. Vi har myst med valparna, det är full rulle här hemma. Bilder lägger jag in sen, när jag har en annan dator.
Idag har jag och mina två yngsta småsystrar spelat Age of Empires 2, nostalgitripp!

Nu är det dags att göra kroppkakor - MUMS!

Kommentarer
Postat av: Alias

Vad bra att du fick tillbaka bloggen :) Förstod nästan att någon hade anmält den, att det va därför jag inte kom in på den. Det va säkert den där knäppskallen som du skrivit om, som anmält.. Fortsätt blogga! =)

2011-08-18 @ 16:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0