Tårta och grillat

Jag är en sådan människa som gillar att fixa och dona, jag gillar att överraska folk och engagera mig i saker och ting. Idag bjöd jag på tårta på jobbet, som tack för sommaren som varit. Jag har verkligen haft det helt underbart på Samvården! :)



Dessutom hade jag fixat potatissallad, grillade kycklingklubbor, grillade revbensspjäll, sallad och läsk till oss som jobbade kväll, dock delade vi på den kostanden. Var väldigt mysigt och uppskattat :)



Så jag har helt klart haft en bra dag på jobbet!

I övrigt håller det på att ske lite små förändringar i lägenheten. Har köpt lite saker på blocket; beige matta (då det kändes som en dum idé att ha svart matta och vita katter), små bordslampor (som jag måste köpa lampor till samt skravsladd) och ett soffbord (som jag får hitfraktat imorgon av personen på blocket som jag shoppar av).

Jag har kommit in i ett il att jag vill förändra saker, så att det har försvunnit lite pengar. har även förändrat min träningsoutfit då jag tyckte att svarta byxor, svart sporttopp och svart linne var lite monotont.


3 pass kvar och sedan är jag färdig med mitt sommarjobb. Då åker jag hem till Järvträsk, jag hörde att det vankades vattenballongskrig med systrarna där! ;)
Blir spännande att se hur katterna reagerar på valparna - och vice versa. Blir även spännande att se hur jag ska lyckas få med mig alla mina grejer och katternas grejer hem, men det löser sig väl alltid på något sätt.

Kommentarer
Postat av: mami

Vi längtar efter dig alldeles otroligt mycket! Du är såååå välkommen hem älskade dotter. Hoppas du kan få hjälp med allt till bussen?! puss <3

Ps. Antar de tyckte det var den godaste tårta de ätit! Ds.

2011-08-13 @ 07:26:18
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0