Feber?

Well, någon beachvolley blev det inte för mig ikväll inte. När jag skulle ner i källarn för att tvätta var det nog jobbigt att ta sig i trappan så jag kände att det är bättre att ta det lugnt.
Jonny och Sofia kom hit och åt middag med mig och sedan kom även Recy hit, så vi spelade lite Alias. Klockan hann bli lite mer än planerat innan de for, men ack vad trevligt det var. Kände mig dock inge kry i slutet så tog ännu en tablett efter de hade farit (jag som aldrig brukar ta tabletter har tagit två Ibumetin idag). Så när den andra börjat värka orkade jag dammsuga, och sedan även skära och marinera köttet till morgondagens middag.

Imorgon ska jag iväg på morgonen och få håret färgat, ska göra om som jag har men - nytt och fräscht! Efter det ska jag och Viktor äta lunch på stan. Neil (han som äger Black Country Kitchen) ska ha tacobuffé på lördag men visste inte om han skulle ha det imorgon också. Jag sa att jag ville att han skulle ha imorgon eftersom att då har jag möjlighet att äta där, och då skrev han:
"

well as its you that said it,then i shall have to have it tomorrow. see i can be nice, sometimes."
Måste jag ens tillägga att jag kände mig väldigt hedrad?

Sedan blir det reunion med tjejerna, middag här och eventuellt utgång. Mår jag såhär blir det dock ingen utgång för mig men det blir nog trevligt ändå :)

Fick för övrigt en väldigt trevlig kommentar tidigare idag, av en person jag egentligen inte känner särskilt bra, återigen - hedrad:
"jaaa, mer läsmeterial på din blogg :D"

Nä, ta och sussa lite så man orkar med morgondagen, och håller tummarna att jag inte blir sjuk på riktigt.


Kommentarer
Postat av: camilla

Haha nu kom de å låta som att ja klaga men de e int tänkt så. Vet int om de ba e mig de bli så för men din skrivna text försvinn låååångt åt höger se ganska mycke bli dolt under den där på högersidan där de stå kategorier å sånt.

2011-08-26 @ 13:57:26
URL: http://gargnesarn.blogg.se/
Postat av: mami

Camilla; Tryck på ctrl och använd skrollen, då kan du ställa in sidstorleken.



Sofia; Du ska lyssna på mami nångång och komma ihåg att du faktiskt behöver mer vila än andra. Har man EDS så behöver kroppen mer återhämtning.

Ta och berätta om det och länka till EDS hemsida.



Lycka till med serveringen. Lyckades inte få iväg något telegram! puss <3

2011-08-26 @ 16:08:38
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0