Bröllopsservering

Igår var jag, Thomas och Henke samt 2 andra tjejer som jag inte kände sedan tidigare och serverade på ett bröllop. Det var väldigt trevligt, och rätt jobbigt. Att göra så här en gång är inga problem, men jag skulle inte vilja jobba med att servera. Brudparet var så vackra, och hennes klänning var underbar - inte en klassisk vit utan underdelen var åt det vinröda hållet med lite mönster upptill på det vita. Fantastiskt!
Det tog lite längre tid än det var tänkt, så efteråt blev det sängläge. For hem och la mig i sängen, tog inte lång tid förrän jag somnade för natten heller.

Dexter haltade lite på vänster framtass när jag kom hem igår, stackarn. Men förhoppningsvis är det ingenting som måste kollas upp. Jag får röra i tassen, trycka och känna, och han skriker inte alls. Han både går och springer på tassen, men som sagt - haltar. Han hade ju ungefär likadant när han var liten och då for vi till veterinären men de sa att det går över av sig själv, och mycket riktigt dagen efter var det som det aldrig hänt.

Ikväll ska jag jobba ett kortpass på demensboendet. De ringde igår och frågade om jag kunde jobba ett långpass från morgonen, men jag sa att nej men kvällen kan jag jobba. De sa att tyvärr är det morgonen de behövde. Jag la på och det tog väl inte ens 5 minuter så ringde de igen och frågade om jag kunde jobba ikväll. Why not! =)


Caesar sover i Dexters päls.


Bästaste bästa vänner <3

Kommentarer
Postat av: Erika

Naaw! Så söta de är!

2011-08-28 @ 13:42:37
URL: http://erikaaeklund.blogg.se/
Postat av: mami

Så härligt att se att Dexter helt och fullt accepterat cesar nu. De är så söta. Nu har vi 5 valpar bokade. Endast Sacke och Sture kvar... känns både ock verkligen. Det kommer ju att bli så mycket enklare när de försvinner några av valparna, men å vad man kommer att sakna dem. För de har ju tagit en bit ur ens hjärta! Jag får inte sova, de bara gnäller. Tror de behöver skita, men hinner alltid fram försent! "somnade" för över 1 timme sen, men vad gör man när man hör gnället. Redan varit upp och torkat 2 skithögar och 5 kissfläckar... suck... Nu gnäller 1 igen...



Såg bild på din 3-mening, hon hade verkligen en annorlunda men vacker klänning! Hoppas ni skötter er trots allt! pussar och kramar <3

2011-08-29 @ 00:19:56
URL: http://annasdrom.blogg.se/
Postat av: Fotograf Viktoria Wigenstam

tipsa gärna om någon vill ha bröllopsfotograf, typ nästa vår/sommar/vinter..... om du känner någon som går i giftas planer :) så söta små kissar :)

2011-08-29 @ 19:13:36
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0