Bada = dumt?

Igår blev en heldag trots allt. Först discgolf och då var det så varmt så jag kom med det dumma förslaget att vi skulle åka till Nydalasjön och bada. Usch säger jag bara! Resultatet av det är att jag nu är snorig och känner av det lite i halsen, hoppas dock att det ska vara som vanligt och gå över innan det helt börjar.
Vi åkte på Max och åt middag, nyttigt och bra, sedan for vi och väntade bredvid beachvolleyplanerna. Henke och Johan la ut handduken att ligga på, men jag tyckte att min var för blöt och la mig på backen. Att ligga på rygg går aldrig särskilt bra för mig, så jag låg på sidan, med facet nertryckt mot marken. 40 minuter senare vaknar jag till, jag har en vacker tatuering i ansiktet och och benen. Jag sätter mig upp och inser att jag la mig inte ens helt i gräset utan halverst i gruset också. Lagom trött?
Efter det kom en kompis från Skellefteå och hämtade nå böcker jag köpt till honom och jag avslutade kvällen med lite häng hos Viktor. Eller okej, kvällen avslutades med att surra med Thomas i telefonen =]

Idag blir det tvätta och städa lite innan Sofia och Jonny kommer hit, då ska vi umgås lite och äta middag tillsammans. Sen följer jag med och spelar beachvolley i Vännäs.


Nu har jag börjat få lite foton av Viktoria, hon ska redigera mer framöver. Jag och min älskade syster Erika var ju där och blev fotade nu när jag var hem <3

Tack Viktoria, det är verkligen superroligt att få komma till dig och träffas, och bli fotad. Det blir så fina bilder jämt också, jag är verkligen stolt att kunna säga att du är min vän :)

Kommentarer
Postat av: mami

Va fina ni är! Puss på er båda <3

Hm... visst tar du dig lite tid till vila också?

Älskar dig <3

2011-08-25 @ 14:43:16
URL: http://annasdrom.blogg.se/
Postat av: Fotograf Viktoria Wigenstam

Åh vad söt du är :) Vad glad jag blir :)

Ska försöka sitta med bilderna lite till idag!

2011-08-26 @ 11:49:01
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0