En dröm

Obs, min powernap blev lite längre än vad den var planerad att bli. Men det var ack så skönt att få vila! Anledningen att den blev så lång var att jag drömde en dröm som jag ville drömma klart, så jag tryckte på snooz-knappen.
Nya avsnittet av vampire diaries kom ut inatt så jag har sett det nu idag. Lika bra som vanligt! Jag drömde en dröm som var som en blandning av Harry Potter och Vampire Diaries. Jag var den som de onda ville åt, jag spelade huvudpersonen. Voldemort var Klaus (den onda i vampire diaries). Snape från Harry Potter var med - jag minns det för att det var på så sätt jag visste att det var lite Harry Potter stuk. Man kunde vara osynlig på nå sätt men då förstod de onda hur man gjort och kunde se oss, tills vi hittade en osynlighetsmantel. Det var en kille/man som egetnligen var ond, men som till slut var den som hjälpte mig därifrån. Jag satt i en rullstoll i slutet, rullade iväg över en stor gräsmatta, och de onda kunde inte gå i solljus (som vampyrer). När jag rullade iväg där minns jag att jag tänkte att det var inte såhär det skulle sluta, att det här var inte det sista avsnittet. Men jag var fri för stunden.
Ofta när jag drömmer och vaknar till kan jag inte återgå till samma dröm - fortsätta drömma. Men det kunde jag idag. Så först när jag hade drömt klart såg jag till att vakna helt.

Ikväll ska jag iväg till Marcus och grilla! KÖTT!! 


Jag har en riktig snygging! ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Snygg Dexter (; Ser lite små busig ut där han sitter :P



Kommer du förbi nått imorrn på utställningen ? (:



Kraam

2011-04-08 @ 18:13:11
URL: http://linnea-larsson.bloggplatsen.se/
Postat av: mami

Drömmen vet du ju vad den handlar om. Vad som är ont och gott! Osynlighetsmanteln är den du tar på dig för att göra dig "osynlig" för kill-radarn. Din gärna vill fortfarande tro på att r* forfarande ändå tillhör den goda skaran fast han gjort så mycket ont. Det är så våra hjärnor försöker få något vettigt ur livet. Du känner dig "fri" men på vilket vilkor?

Tycker du ska lägga dig och "dagdrömma" och göra om allt, men avslöja sanningen så du är fri utan "rullstol"



Ps. Antar att du ville ha tolkningen ;) Ds.



Älskar dig prinsessa <3

2011-04-09 @ 08:08:05
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0