Vampire Diaries

Äntligen har det börjat om, första avsnittet av säsong två ska alldeles strax ses av mig. Det är absolut den bästa serien just nu!

Ihelgen blir det också party, känner mig lite otaggad just nu. Men sen när nollningen är över lär man väl sakna det och tycka att man har på tok för lite att göra. Aldrig är man nöjd ;)

Måste bara få visa vad min gubbe skrev i "våran" bok förra veckan, stackarn!!
"Söndag 5/9. Sitter ensam på mitt rum. Utanför fönstret är allting helt enkelt kolsvart, inte den minsta stjärna lyser i ensam i det kompakta mörkret. Jag är ledsen att vårt sist mötet blev både kort oh sorgligt - för mig iallafall. Jag saknar dig oh hoppas att vi ses snart igen!! Hoppfull men tårögd."
Det var i lördags när jag jobbade han skrev det (och han trodde väl det var söndag), så där på kvällen kom han studsande "Sofia, Sofia. Nu har jag skrivit i boken!" Och då vare det där han skrivit. 

Jag känner mig väldigt glad och lätt just nu =)


Det här är nog mitt nya favorit-te. Dom har det på jobbet, måste köpa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0