Sova!

Nu har jag äntligen fått sova ikapp mina missade sovtimmar, kanske blir man människa igen. Tog en powernap igår innan idol som blev 2 timmar, och inatt har jag sovit drygt 10 timmar. Det var så skönt! Idag går jag praktik på eftermiddagen och sen imorgon är jag ledig, enda dagen jag är ledig i veckan ;p
Dexter älskar sin laserpekare vi fick av Thomas, det enda jobbiga är att när man slutar lysa med den blir han ledsen och letar efter den där röda pricken. Man tycker ju nästan synd om honom stackarn!


Stackars lill-palt ;D

Kommentarer
Postat av: mami

Du får ju inte skämma bort honom helt och hållet då blir han ju odräglig. Men han ser ut att ha det skönt på soffan här hemma...

Så bra du kan sova ordentligt.

Älskar dig prinsessa, alltid och i evighet!

2010-09-29 @ 11:48:40
URL: http://annasdrom.blogg.se/
Postat av: Emma

Ett tips till det med laserpekaren. Jag brukar försöka göra som att den röda pricken smiter ut genom fönstret :P Vet inte om det ger något men det är ju alltid värt ett försök.

2010-09-30 @ 16:43:23
URL: http://emmapemmas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0