Jag blir så glad =)

Måste än en gång få påpeka hur glad man blir av andra, hur enkelt det är att göra någon annan glad. Ett fint sms och man kan inte hålla sig från att le! 
Men nu tänkte jag egentligen på två specifika saker som fått mig glatt överraskad.
Det första är att igår när Thomas hämtade mig på tågstationen så hade han ett litet paket till mig (och Dexter). Det var en laserpekare, eftersom att Dexter verkligen gillade Thomas laserpekare, nu har vi en egen. Så nu är han nöjd ;) 
Det andra var i lördags, Pär har ju fått börsen han har nu av mig, och den är fullproppad som vanligt. Sen började han säga att "Du fick en komplimang av polisen (tror jag det var?) i Skellefteå". Jag fattade inte alls vad han pratade om men då tog han fram börsen och visade facket där han hade sitt körkort, ett sånt där genomskinligt fack. Då hade dom i Skeå bett han att visa körkortet, han tog ut körkortet för att demonstrera hur han gjort och där var JAG?! En bild på mig, som alltid är där, så varje gång han tar ut körkortet ser han mig. Han påstod att han måste ju ha en bild på mig där eftersom han fick börsen av mig.
Jag blir bara så glad =)


Har man praktik på NUS måste man ha uppsatt hår.

Kommentarer
Postat av: mami

"gulletott"

2010-09-28 @ 07:16:07
URL: http://annasdrom.blogg.se/
Postat av: Idah

Ska bara fixa en bild på jackan först, den är iaf en röd parkas typ ;P .. Alltså jag har inte gjort kantarellpaj förr men jag tog ett kantarellpajsrecept från tasteline så tänkte jag blanda i köttfärs också för så brukar jonas mamma ha och det är asgott :) ska göra den ikväll och kan sedan meddela hur den smakade ;)

2010-09-28 @ 08:03:24
URL: http://idahperman.blogg.se/
Postat av: Pär Hedlund

Ja det var polisen som gav dig komplimangen och i Skellefteå var de också :-) I början av Juli förra året och klart man har en bild på sin bästa vän :)

<3

2010-10-10 @ 23:10:33
URL: http://paerhedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0