Zumba?

Vad ger man sig in på egentligen? Matilda har fått mig att lova att jag ska på gym + zumba på iksu med henne ikväll. Ska jag lyckas röra på mig så mycket utan att avlida, det får vi väl se. Men det är kul att göra saker man inte gör i vanliga fall, så jag klagar inte =)
Haha, visste knappt vad Zumba var, så kollade.
"Heta latinska rytmer som cumbia, salsa, samba och merengue har kombinerats med läckra danssteg som tränar överkroppen, underkroppen och allt däremellan. Det är så kul att man inte ens tänker på att man tränar!"
Öööhm? ;p

Igår var Simon hit. Vi såg faktiskt film, det är inte ofta jag ser film men det händer ju ibland. Vi såg Knight and Day, som för övrigt verkade mycket bättre enligt trailern. Jag tycker att många filmer nu för tiden spårar, tror det är därför jag inte ser så mycket film. Är ju bara bortkastad tid när det inte är någon vettig film. Sen spelade vi en omgång buzz, men han är så dålig förlorare så han tyckte inte det var så roligt ;p

För övrigt hade min cykel tippat i torsdags så att det är någonting som tar i någonstans när man cyklar, det är sjukt tungt! Dock törs jag ju typ ändå inte cykla på vintern, man kan ju ramla och slå sig! ;p


Recy's tårta. Gissa vad jag bidrog med? ;p

Kommentarer
Postat av: mami

I know !

2010-10-17 @ 15:09:18
URL: http://annasdrom.blogg.se/
Postat av: Matilda

Nog var det värt det? :b

2010-10-18 @ 08:41:17
URL: http://matildalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0