Allt löser sig.

Det blev ambitiösare middag än väntat, eller ambitiös och ambitiös.. Stoppade pommes i ugnen istället för pulvermos, och stekte hamburgekött istället för köttbullar ;p hehe. Efter lite mat i magen kom jag in i en andra andning, så jag har bakat havrerutor med nougat nu som står på balkongen och svalnar. Men jag säger som Eve, det jobbigaste med att göra såna är att skära upp dom!

Dexter är tokig och springer och studsar runt som ett annat "jehu", han kanske känner på sig att han måste passa på att studsa ikväll eftersom imorgon kommer han vara så groggy - han ska kastreras imorgon. Thelma ligger och snarkar vid mina fötter, hon har världens sömnryck! Tjockisen sitter och betraktar Dexter och morrar när han studsar för nära henne. Jag har för söta bäbisar :)

Det är ganska roligt vad man kan få kontakt med folk som man aldrig trodde man skulle prata med. Personer som man i vanliga fall inte alls skulle ha kontakt med, personer man trodde inte ville veta av en, personer från förr. Facebook är egentligen ganska smart, man kan enkelt hitta åt människor om man vill. Bland annat: har fått mail från en tjej som jag absolut trodde inte ville ha med mig att göra, men som har följt med mig - allt som hänt - via min blogg. Tog även upp kontakt med en gammal vän, en som jag faktiskt saknat fastän det var så många år sedan man umgicks.
Man bildar band.
Man får den hjälp man behöver.
Allt löser sig.


Jag förstår inte riktigt hur tjockisen ligger och sover ibland :')

Kommentarer
Postat av: Anna Eklund

Yes, allt löser sig ;)

2010-10-14 @ 23:48:58
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0