Tänka?

Jag har fortfarande inte förstått att det som har hänt har hänt. Jag har försökt att inte tänka, att inte reflektera, att blunda - stoppa huvudet i sanden. Jag vet att jag inte kan göra det hur länge som helst. Av någon anledning fick den här låten mig att tänka, tänka tillbaka;





Zumba var en annorlunda träningsform. Ganska kul men jag skulle inte fara och göra det ensam, som med all annan träning. Jag orkar inte. Jag jobbar istället. Idag har jag jobbat 7-16.30 och sen var jag ledsagare som kom hem nu för ett litet tag sen, typ kl19. Jag är trött! Sen har jag tagit på mig att jobba imorgonkväll och torsdagkväll också. 
Nu är jag bara såååå trött!! Ska göra bort några måsten och sen ska jag lägga mig och somna till någon serie.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, det här är benlåten på body balance!

2010-10-23 @ 20:07:46
URL: http://matildalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0