Recy 25år

Oj, nu tror jag att jag sovit ikapp mina förlorade sovtimmar. Vaknade kl10 efter att ha sovit 7timmar, sen runt kl12 så somnade jag om och vaknade halv3. Var inte meningen att sova så länge precis. Men nu är jag pigg och nyduschad ;p

Dexter kastrerades igår. Fick hjälpa till att hålla fast honom när han skulle bedövas, och oj vad han skrek stackars liten - gjorde tydligen aj aj att få en spruta. Tre timmar senare hämtade jag honom. Doktorn sa att han kunde vara jättegroggy och ostabil på benen, men jag tycker ändå han var ganska duktig. Han vinglade lite första stegen men sen gick det bra. Dock var han helt nerpissad! Så vi duschade av honom lite. Inte nog med att han blivit av med sina balls, han var dessutom nedpissad - hur förnedrande är inte det? Han fick kallfrossa ett tag, låg och skakade som en tok, så då värmde vi honom. Blåste med hårtorken så han skulle få värme och la en filt över han. Sen sov han, och tvättade, omvartannat. Idag verkar han som vanligt. Dock var han jättemysig imorse när jag vaknade (första gången jag vaknade). Okej, nu har jag skrivit nog om Dexter tror jag.

Igår, shit vad skönt det var - nagellack, ansiktsmask, lila hårinpackning, mycket smink, stort hår, högklackat och fina kläder. Äntligen fick man känna sig fin igen.

Okej, medan man har ansiktsmask är man kanske inte så fin men, efteråt. Sen var det party för Recy som fyllde 25år! Jag och Sofia gjorde en tårta, eller jaa. Alla som var här där i början hjälpte väl egentligen till UTOM Sofia ;) 4 av våra nollor kom också, det är så kul att man fortfarande umgås med dem! Jag hade bakat nougatrutor också, och nästan alla blev uppätna!

Kokade även mormorssaft i förrgår men det behövdes inte riktigt igår. Sen blev det tal om utgång, vi får på all star. Jag har aldrig varit där och jag tycker faktiskt det var ett väldigt mysigt ställe. Dock får det minus för det lilla dansgolvet, när man går ut går man faktiskt ut för att dansa. Men plus för att det fanns bord en bit ifrån musiken så att man faktiskt kan sitta ner och prata - och höra vad den andra säger! Det blev lite dans, jag tycker att det är så roligt när man går ut ett gäng sådär och dansar! Dock får jag lite panik när jag blir inknuffad i mitten och ska dansa där, jag vet inte varför men så är det, jag lär mig väl en vacker dag. Kvällen avslutades med lite skräpmat från Max, nyttigt och bra ;)

Sen må jag säga att igår blev jag riktigt glad ;]

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, inser just att inlägget jag skrev nyss påminner lite om ditt inlägg.. i alla fall bilderna! :b

2010-10-16 @ 17:08:09
URL: http://matildalidstrom.blogg.se/
Postat av: mami

Vad var det som gjorde dig så glad, nu måste du ringa mami!

Puss!

2010-10-16 @ 17:15:33
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0