Natt

Aah, vad tiden går fort. Vad hinner man göra egentligen? Sista tiden har det varit jobb och praktik. Praktiken trivs jag för övrigt väldigt bra på faktiskt. Jag förstår faktiskt vad som händer, jag vill lära mig vad mediciner är till för. Har även mer eller mindre blivit så att jag haft "egna" patient/-er (under handledning ofc). Mest har det såklart varit runt mitt "skötebarn" som jag skrev om i förra inlägget. Eftersom denna patient även är min skoluppgift nu så har det blivit mycket om denna. 


Sjuksköterska Sofia? ;p

Ikväll ska jag prova gå natt, så kommer att vara på sjukan mellan 21-07. Det är självvalt, och jag tror det kommer att gå bra att hålla sig vaken. Egentligen hade jag tre förmiddagar denna vecka och då kände jag själv att det skulle vara för jobbigt stiga upp, då är jag hellre vaken en natt. Dessutom kan det ju vara spännande att se vad som händer där på natten :)

Imorgon ska jag på inflyttnings"fest" hos Jennifer, det är det enda jag har planerat för helgen för tillfället. Resten av helgen blir en överraskning, haha. 


Skulle försöka ta en bild när tjockisen låg upp och ner, men vad hände med hennes ögon egentligen? xD

Okej, prata väder är väl inte det roligaste, men vad det blåser här i Umeå! Visst det blåser ofta här men nu är det mer än vanligt. Usch..


Det gäller att klä sig när det är kallt.

Kommentarer
Postat av: mami

Det blåser vansinnigt mycket här också...

Men jag tror det känns kallare i Umeå...

Lycka till med nattskiftet. Tror det passar dig!

Och tjockisen... hon ser ut som om hon skulle

passa in i en sience fiction...

Man blir ju nästan mörkrädd" haha...

Ha en skön helg min prinsessa!

2010-10-07 @ 20:02:03
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0