Graffiti Nails

Föreläsningar idag, och jag var trött. Nu skulle jag ha behövt en sån där dag igen när jag bara sover ikapp mig. Tog iaf en timmes powernap efter skolan och sen for jag ner på stan med Sanna. Det var så sjukt länge sen, kändes riktigt kul att träffas igen! Köpte även ett nytt nagellack, har ett sånt blått men ville ha ett svart också - tycker  det är så coolt när det blir "graffiti".

Bra grejer!

Nu väntar jag på att Kim ska komma hit så ska vi slänga ihop nå mat - I'm starving! Blir chickenwraps, det jag bjuder på oftast när man bara ska tvärgöra nå mat ;) Sen blire att fara och bowla med han och hans kompisar. Tur att jag inte är en sån som skäms när jag är dålig iaf, haha.

Skuld handlar om vad du gör i form av handling.
Skam däremot är mer vem du är och ditt värde som person.

Allt som har hänt, hur jobbigt det har varit, hur det känts som att livet fallerar - så försöker jag ändå att se det positiva med det hela. Jag har ändå lärt mig oerhört mycket, saker som jag aldrig skulle ha lärt mig i andra fall. Jag förstår mer av det svåra i livet nu. Jag kommer säkert att ha nytta av erfarenheten i mitt framtida yrke. Jag kommer inte att döma någon som är i samma situation, för att jag vet hur svårt det är. Hur hemmablind man faktiskt är. Och jag som ska bli författare (jag vill det iaf!), det är alltid bra med erfarenhet när man ska skriva en bok, så att det blir realistiskt.  
Det må ha varit hemskt, men det finns en mening med allt.

Kommentarer
Postat av: Evelina, sis.

Jag älskar dig! <3

2010-10-20 @ 19:30:45
Postat av: mami

"Precis"



Jag älskar dig min dotra! <3

2010-10-21 @ 07:07:50
URL: http://annasdrom.blogg.se/
Postat av: Christina

Kan jag få prova det där när vi kommer ?? :D

2010-10-24 @ 17:09:13
URL: http://http://stintyzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0