Skoter?

Igår var det nog lite av ett rekord av läsare på min blogg, 85st! Inte illa. Idag har jag inte skrivit någonting än, och ändå är det redan 35st! Shit..

Nu sitter jag i Burträsk, Simon duschar. Jag har fått honom att spela spel ikväll, någonting som hans familj tyckte var helt otroligt. Jag vann över honom flera gånger i Othello, han ville verkligen vinna så jag hann tappa räkningen hur många gånger vi spelade. Sen spelade jag även Othello med hans mamma, samt Kinaschack med hans mamma och syster. Jag vann i allt, har nog en bra dag idag ;) Fast, jag må ha fått han att spela spel, men han har fått mig att följa med ut med skotern och sitta och elda med hans kompisar. Jag och skoter?

Det är aldrig för sent att ändras. Jag läste en artikel idag, om att man ska vara öppen för andras intressen och prova på saker. Jag försöker att ständigt vara öppen för förslag, det är roligt att göra saker. Att sitta och se film/tv en hel dag är inte min grej. Då hittar jag hellre på massa puckosaker. Visst jag gillar inte skoter eller hockey för den delen, än iaf. Men jag kan vara helt okej med det.

"En som bjuder på sig själv är älskvärd." Det sa några vänner för ett tag sen, och jag håller med. Visserligen känner man inte alltid för det, men det är roligare med människor som bjuder på sig själva, inte är rädda att skämma ut sig. Skämma ut sig.. Jag brukar verkligen inte skämmas. Och jag skäms verkligen inte för andra människor. Det har hänt att folk frågat mig "men skäms du inte över din mamma när hon gör sådär?" Men då svarar jag bara att "Det är ju inte jag som skämmer ut mig, det är ju hon." Okej, det där var ett litet sidospår som jag inte tänkte utveckla mer nu. Simon har kommit ut ur duschen så.

Kommentarer
Postat av: mami

Du är såå klok mitt hjärta!

2010-11-23 @ 01:05:58
URL: http://http:www.annasdrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0