Bilder på djuren.

När det inte händer nå speciellt i ens liv så är man dålig på att uppdatera bloggen, för man har helt enkelt ingenting att skriva. När det händer för mycket i ens liv, är man också dålig på att uppdatera bloggen, för att det är för mycket att skriva allt, och gallra är för svårt. Eller, så är jag iaf. Just nu är det nog snarare att det har varit mycket, så har inte skrivit någonting.

Nu är jag i alla fall ensam i lägenheten, förutom katterna. Det är lite tomt utan syskonen, samtidigt som det är lite skönt. Men nog hade dom gärna ha fått vara kvar ändå! 

Helgen som var så var jag i Arvidsjaur på Halloweenfest som de flesta redan vet, många har väl även sett bilderna på facebook, så tänker inte gå in så djupt på det. Var iaf kul att få träffa folket hemma igen! Det är det roliga med att gå ut i Arvidsjaur, man träffar så många som man känner :)

Jag har väl alltid haft rätt bra kontakt med mina systrar, men aldrig riktigt djup kontakt. Dock känner jag nu att jag och Erika håller på att få sån kontakt. Det är så mysigt att få rå om henne, lära henne det jag kan, ta med henne ut osv. Jag håller faktiskt tummarna att hon ska bo hos mig i sommar ett tag ;)

Njäe, det här blir inget djupt inlägg känner jag, uppdaterar er med lite bilder istället:


Alva som sov hos mig när jag var hemma.


Alva och Piffi - våran dvärghamster. Dom är kompisar, konstigt nog.



Dexter har fått en ny tunnel som han gillar ;)


Dexter hjälper till att läsa tidningen.. som vanligt.


Dexter ligger och sover på vardagsrumsbordet medan vi spelar tv-spel.

Kommentarer
Postat av: mami

Vad har jag sagt om att lära katterna vara på bordet! ;) Puss

2010-11-10 @ 08:15:10
URL: http://annasdrom.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vad stor han blivi Dexter:P Och så är han ju så snygg (;



Kram

Linnea

2010-11-10 @ 13:02:56
URL: http://linnea-larsson.bloggplatsen.se/
Postat av: Linnea

Jaså, ja Jason är hopplös å ska leka med vattenskålen.. Har hittat den flera ggr lite varstans i lägenheten :P Busunge ;D



Jajemen dom är kastrerade. Fast jag tycker inte att dom vuxit att för mkt sen dess dock. Men Jason har fått mkt mera päls iaf (: Hur mkt väger Dexter ungefär ? Jason å Robbie ligger kring 5-5.5 kg ;D



Tror vi ska ta ut dom i sele idag så dom får känna på snön :D Ska bli spännande å se vad dom tycker om de (:



Kraam

2010-11-10 @ 15:56:10
URL: http://linnea-larsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0