Full rulle igen!

Idag har jag lekt ledsagare, vi bakade idag eftersom det är så dåligt väder. Imorgon ska jag jobba någon timme på dagen för det var lite folk och sen på torsdag skulle jag följa med och vara ledsagare när de skulle på nå trädgårdsfika. När ska man hinna plugga? Jag är så trött och slut och orkar typ inte göra någonting känns det som, men man måste ju. Skulle helst lagt mig och sovit för natten nu, för imorgon på morgonen ska jag till sjukgymnasten. yeeey!!

Här är iaf några bilder från ihelgen när familjen var här:
Systrarna står och kollar på, någonting?

Farmor kollar på Järvträsk-skidan.


Mamma, pappa och farmor.


Ardi a.k.a. Günther? :p

Wellwell, nu ska jag skicka in bilder till expert så jag kan hämta imorgon. Då ska jag och min ledsagare-tanta göra ett fotoalbum på vad vi gjort under ledsagartiden hittills.



Dexter är ju ganska söt iaf :')

Kommentarer
Postat av: Fotograf Viktoria

Hej!

Jo vi ska till umeå på lördag, vet inte ännu när vi kommer dit, ska på nordic rock och lyssna lite. Får väl se om vi hinner titta förbi, beroende på när vi far härifrån.

Men jag kan ju höra av mig om det blir något, om ni är hemma? :)

Kram

2010-05-27 @ 12:47:04
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Postat av: Idah

Klart ni får komma å hälsa på ::) så kan vi spela mera canasta åsså :D:D

2010-05-28 @ 03:02:42
URL: http://idahperman.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: jaa du säg det, nej men vi ska bygga nytt och så, det kommer ta tid men nu när vi är här känns det ändå helt ok :)

2010-05-31 @ 16:54:02
URL: http://keepupthestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0