Dagens aktiviteter.

mami om Naaw :'):
JAG LÄNGTAR OXÅ!!!!!
Jag längtar också hem! Vi far på onsdag som det verkar nu. Då hinner man göra tårtor till torsdag och så på kvällen. Sen stannar vi hemma till 6-7 april någonting sådant. Blir super mysigt! Åsså ska Viktoria ta lite bilder på mig/oss någon dag. Har ju inte precis nå fina bilder, och inga nya alls xD

Idag har jag hunnit med mycket. 
* Skjutsat Ardi på jobbet
* Handlat lite på Ica Maxi
* Varit och bakat med tanta som jag är ledsagare åt
* Fått hjälp bära upp tv'n
* Spelat lite wii
* Fått hjälp få lös bilen samt kört över en fot (var dock INTE mitt fel)
* Ut med alla sopor
Och nu ska jag fylla i Ardis hälsodeklaration, för det klarar han inte av själv ;p


Lill-Thelma =)

Kommentarer
Postat av: Idah

Sv: Tacktack :) .. Men du måste ju handla på maxi på onsdagar, då jobbar jag ;)

2010-03-29 @ 20:22:49
URL: http://IdahPerman.blogg.sen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0