Ny dag nya tag.

Igår var ingen bra dag. Jag är en sån människa som "lagrar" allt som är jobbigt. Lagrar och lagrar, och när bägaren är fylld till brädden behövs det sån liten droppe för att det ska rinna över. Denna lilla droppen behöver inte ens vara någonting "vettigt". Det var väl det som hände igår. Idag känner jag mig bara tom, men livet går vidare.

Ska försöka äta idag igen, ska äta lunch med Sanna på stan, men frukost det orkar jag inte. Nej nu ska jag kanske ta och sminka mig så jag ser ut som en människa.

En sak gjorde mig åtminstone gladare nu på morgonen. Tjockisen kom och la sig framför mig så jag fick hålla om henne, och hon kramade mig hela tiden (hur man nu kan säga att en katt kramar?).

<3

Kommentarer
Postat av: marina

tack :) gör så ;) dom har en massa nya på gina

2010-03-05 @ 13:42:45
URL: http://umeasstolthet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0