Min önskelista.

Snart fyller jag år, hela 20år. Och såhär ser typ min önskelista ut just nu:

* En bra kudde
* Brödrost
* Riktig honung
* Data-tv kabel
* Vibralash mascara Isadora
* Sing-a-long with Disney svenska på ps2
* Få naglarna förlängda på ett riktigt ställe (kanske min födelsedagspresent till mig själv?)


Hmm, well kommer inte på någonting annat specifikt just nu men :)

I övrigt så började jag som ledsagare idag, finally! Och inte för att tanta på kommunen äntligen kom på att hon skulle ge mig jobb. NEJ! Utan för att jag tog det i egna händer och pratade med en nyinflyttade tants man där jag jobbar på tomtebo. Och vips vare fixat. Det kommer förhoppningsvis bli jättemysigt!
I övrigt ska jag jobba i veckan onsdag. torsdag, fredag och lördag. Full fart! Men det är då roligt på jobbet iaf så jag klagar inte faktiskt. 
Sandbacka kommer hit på torsdag, och Pär ska åka med då och leka sandbacka-elev a.k.a. träffa mig? ;D Det kommer bli great.
Nästa helg kanske Erika och Christina kommer hit ;D Dock jobbar Ardi hela helgen men vi får hitta på annat isånafall. Hoppas! Om inte annat ska jag åtminstone fara och kolla när Christina spelar på Gamen Games i Vännäs =)
Nej nu ska vi ta ett mysigt bad och se nå desperate housewives.

Btw, har fixat "porr-belysning" i sovrummet nu. Den stora bollen till lampa vi skaffat, vi har köpt en röd glödlampa till den nu. Det blev ett mysigt sken.


Och jo, kanske det viktigaste av allt - våran nya bäbis <3

Kommentarer
Postat av: erika

Hoppashoppas det går att vi kommer, vore superduper skoj! ^^ ;) SV. Jo, vi (eller christina) brukar bada lillan, när man väl har fyllt badkaret tills hon inte når botten tycker hon det är riktigt härligt och hon flyter bara:p

2010-03-18 @ 09:20:42
URL: http://erikaaeklund.blogg.se/
Postat av: Monika

Men vilken tur att man hittade till önskelistan... :D

2010-03-18 @ 15:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0