Studenten 2010.

Jag vet inte riktigt hur jag ska börja det här inlägget. Okej visserligen är jag trött och ser ut som en annan zombie nu, men allt annat känns så bra! Och just nu känner jag mig lite nostalgisk, sitter vid våran (inte särskilt snabba) dator uppe, där jag alltid satt förut och inte har suttit på väldigt länge eftersom jag alltid haft med bärbara hem. Idag har jag sovit länge på morgonen, eller 8 timmar men jag låg kvar och drog mig och bara höll fast vid alla konstiga drömmar man har. T.o.m. i drömmarna saknar jag Järvträsk ;) Det var länge sen man bara kunde ligga kvar i sängen, blunda och bara vara. Jag har inte tänkt på det ett dugg, men nu när jag fick återuppleva det insåg jag hur skönt det faktiskt är. Jag hade ingen dator i mitt rum som jag annars så snabbt brukar ta fram när jag har vaknat, utan jag bara låg där, i min sköna säng! :)

Wellwell, igår. Alltså jag har saknat Arvidsjaur! Att "känna" så många människor så man känner sig aldrig helt övergiven. Dessutom var det så många som jag inte träffat på länge och verkligen har saknat som man fick träffa igen! Man minns ju sin egen student så väl, hur kul man hade, roligare än man någonsin kommer att ha igen. Enda tråkiga med studenten är att splittras, nu är det många som försvinner från Arvidsjaur, speciellt flygare som far tillbaka till sina hemtrakter. Och alltså, Max i all ära men Sibylla i Arvidsjaur är nästan bättre. De är åtminstone inte snåla med maten ;) Jag vet egentligen inte vad jag ska säga om igår, är för mycket att säga så då blir det att inte säga någonting. Men tack för igår iaf!

Nu kom Alva uppför trappen och la sig i fotöljen :) Jag funderar på att bli människa snart - duscha ;)

Kommentarer
Postat av: jenniifer - fotografi

2010-06-20 @ 12:37:47
URL: http://jenniifer.webblogg.se/
Postat av: jenniifer - fotografi

sv. tack för din röst! :)

allt bra med dig idag då? :)

2010-06-20 @ 12:37:52
URL: http://jenniifer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0