Skogen.

Okej, nu har det ju blivit kväll så nu är jag piggare, som vanligt.

Men jag kan ju säga att det KÄNNS att man är hemma. Har satt potatis idag och sen har jag och Erika varit och gått i skogen uppemot berget för att leta Eves hund som var bortsprungen. Måste bara få berätta hur söt våran hund Alva är, hon är världens snällaste. Idag tog vi in våran kanin Lillan och Alva bara pussade henne och tvättade hennes päls. Det kommer att bli såå spännande att se hur Dexter kommer att reagera när han kommer hit sen i sommar, blir väl kvarnfesten! =)

Imorse var vi till Jörn och kollade på kattbäbisar och Eve tingade en av dem. Man blir ju så kär i dom, jag skulle kunna ha ler katter utan problem! haha. Jag som alltid trott mig vara hundmänniska men jag håller nog på att ha konverterat till katt. Dock vill jag ha hund när jag blir stor, men en liten mysig bara. Fördelen med katter är att det luktar inte äckligt om händerna när man har myst med dem (som det ofta gör med hundar, men inte jämt.), de är lättare att ta hand om, de kurrar när man myser med dem, de äter mindre osv. Men hundar kan man ju lära mer och enkelt ta med överallt.

Wellwell, nu skulle Christina ha hjälp med nå kort :) Det känns riktigt skönt att vara hemma!

Kommentarer
Postat av: Monika

Ha nu så trevligt hemma och njut!

2010-06-11 @ 17:03:59
Postat av: mami

När blir du stor då?

Alltså... du skulle ha hund när du blir stor!

Själv funderar jag fortfarande på vad jag ska bli när jag blir vuxen!

Inser att jag skulle nog bara blir en person som ÄR...

Älskar dig och skönt att ha dig hemma som på den gamla goda tiden. Utan att man behöver underhålla dig!

2010-06-12 @ 20:03:34
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0