Full fart.

Det är full fart hela tiden. I veckan blev det jobb torsdag, fredag, lördag och söndag. Men då blir man glad i slutet på nästa månad ;) Förhoppningsvis får jag börja som ledsagare redan nästa vecka, hoppas det är lika kul som det verkar vara. Är det inte jobb så är det skola, och är det inte någonting av det så är det ändå fullt upp - läkare, sjukgymnast osv. Och däremellan ska man försöka klämma in vänner också? Fast iofs har jag ju valt själv att ha så fullt upp, jag gillar att ha mycket att göra. Kanske litegrann för att när man gör någonting så tänker man inte lika mkt, och då känns allt mkt bättre?

Jag är inte så rolig just nu tyvärr. Men jag blir ändå lika glad när vänner hör av sig, trots att jag är dålig på att finna tid för alla. Sorry.

Och trots att jag gör saker hela tiden, känns det som jag aldrig hinner göra allt jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0