Valentines day ;]

Hade världens mysigaste alla hjärtans dag i år, tack vare Ardi =) Vi vaknade ganska tidigt, (ja kl9 är tidigt för oss). Ardi fick två presenter av mig, ett armband som han tyvärr är för tjock för och måste lämna tillbaka, och en bok "min kärleksförklaring". Satt med den där boken typ 2,5 timmar dagen innan och skrev massa. Då skulle man skriva typ första gången man träffades, starkaste minnet, vad man tänkte första gången, vad man kände när man blev tillsammans osv. Var massor, så jag hoppas då han blev nöjd :] Sen for vi ner på stan, jag sa att vi skulle någonstans men han visste inte var, bara att vi skulle äta frukost/lunch. Vi for på Scandic Plaza och åt hotellfrukost, MUMS! När vi var tjocka och mätta gick vi en sväng längs kajen och sedan for vi och biljarderade lite. Vi vann varsin gång, och båda vann p.g.a. att den andra förlorade, HAHA! Sen for vi hem och åt kött och potatis och avslutade dagen med att fara på bio och se valentines day. Helt okej film faktiskt, för att vara en rom kom som feffo kallar det (romantisk komedi). Jag och Ardi kanske har dålig humor men en kommentar var så himla kul!
"Vad blir moorpark baklänges? KRAPROOM!!"
HAHAHA xD

Idag har jag och Elin varit på IKSU och provat oss på Yoga. Det var lite annorlunda. Jag förstår inte hur man ska kunna ha nog balans för att klara det där, typ stå på ett ben och sen luta sig framåt och sträcka andra benet uppåt, vaa? Fast det var ändå lite småhärligt, musiken och hennes lugnande röst.
Bodypump kanske gav mer träningsmässigt men det var inte lika rofyllt, det var mer jobbigt.

Nu är hemtentan aktiverad, får se när jag börjar med den. Imorn blir det iaf beachvolley på IKSU ;)


Freestyle? ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma Monika

Roligt att läsa om lyckliga människor.

Very happy for you!

2010-02-17 @ 15:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0