Squash.

Har hunnit med lite jobb idag, och det blir några timmar imorgon också. Nästan det första som hände när jag kom till jobbet var en av gubbarna som kom in i kontoret och berättade att han ska åka hem imorgon så han vet inte om vi kommer ses nå mer. Sen när jag ställde mig upp och skulle gå tog han tag i mina armar och sa "Du ska då veta att du är det finaste som finns i hela världen, jag säger bara sanningen." Sen kramade han mig och viskade i mitt öra "Jag hoppas allt kommer bli bra för dig, för det förtjänar du." Haha, så söt. Sen en annan gubbe sa att det var kul att se mig, för jag hade ju inte jobbat på ett tag. Helt rätt, har inte jobbat på typ tre veckor :) Jag gillar det där stället!

Har även hunnit med IKSU en snabb sväng idag. Jag och Elin provade squash, och det var faktiskt väldigt kul! Visst har man svårt att hitta någon teknik, och man gör väldigt snälla bollar till varandra, men man måste ju börja någonstans? =) Det är iaf kul!! :D

Ardi har börjat sitt jobb nu, och han är precis lika populär där som jag förstod att han skulle vara. Jag är glad att det går bra för han och han trivs! =) Inte alla som får heltidstjänst i 6 månader bara sådär. Fast iofs, jag skrev ju ett ganska bra personligt brev så är väl inte så konstigt ;)

Tjockisen ligger på rygg bredvid mig och snarkar och Thelma klättrar på min rygg och funderar om jag inte ska komma och leka med henne snart. Hennes nya favoritleksak är inte längre topps utan hopvikta godispapper. HAHA. 

Tjockisen gillar verkligen sin Mamma, är jag inte nära så ligger hon gärna på mina kläder :]

Alltså jag är väldigt beroende av smink. Jag kan gå ute utan att ha fixat håret ibland, men utan smink känns verkligen hemskt. Skriver med en tjej nu som är lite likadan. Hemskt men sant, man kan ändå inte leva utan sminket när man väl börjat med det.
Hmm, nej undras om man skulle ha ätit nå middag eller bara sovit för natten? Är svintrött!! Tror jag ska äta köttbullar och potatismos först, sånt där som Ardi inte tycker om ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0