Överraskning!

Tänkte passa på att berätta vad jag tyckte om Shutter Island som vi såg på bio i söndags. Den var ändå helt okej för att vara en sån där sorts film, jag brukar inte gilla såna där. Men jag blev ändå besviken, för mina förväntningar var sjukt höga! Kort sagt: En helt okej film för en hemma kväll, men inte någon biofilm.

Nu sitter jag och väntar på att Ardi ska berätta vilken buss han ska ta hem så jag får fixa hans överraskning, I'll tell you all later (man vet aldrig när Ardi läser min blogg och han kan inte råka se innan han kommer hem.)


Tjockisen ligger och myser!
Och jag vet att jag nästan bara lägger ut bilder på katterna, men det är ju våra bäbisar :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0